5 Şubat 2016 Cuma

Rival de Loop göz maskesi - Augen Maske

Rival de Loop göz maskesi
Herkese selamlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bu yazımda sizlere bu göz maskesinden bahsedeceğim. Ürün bir Rossmann ürünü ve sadece Rossmann' da bulabileceğiniz bir marka.

Nedir, ne işe yarar ?

Kırışmaya en çok meyilli olan göz bölgesini nemlendireceğini vaat ediyor. İçinde Omega 3 ve Hyalorik asit varmış. Ayrıca soya ve üzüm çekirdeği de var :) Hassas ciltler için de uygun olduğu yazıyor...


Benim yorumlarım ise şöyle ;

Göz çevreme sürdüm 10 dk gibi bir süre beklettim ancak sürdüğümde yanma hissi yaşadım. Açıkçası bir daha kullanır mıyım bilmiyorum aman aman bir nemlendirme hissi de yaşamadım. Ancak daha sadece 1 bölümünü kullandım. Ürün bir normal maskenin 4 parçaya bölünmüş şekli olarak satılıyor. Fiyatı 2,5 TL civarı. Haftada bir yada iki kez uygulayabilirsiniz. Benim cildim hassas ve ürün hassas ciltler için üretilmiş. Açıkçası çok fazla gerekli bir ürün olduğunu düşünmüyorum.

Sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder