31 Ocak 2016 Pazar

SmashBox Photo Finish Foundation Primer Yorumları

Herkese merhaba!

Bu yazımda sizlere SmashBox markasının makyaj bazıyla ilgili yaşadığım deneyimleri paylaşmak istiyorum. 
Öncelikle baz renksiz, kokusu yok denecek kadar az ve yağsız yazmasına rağmen paketi ilk açtığımda yağ çıkması beni baya şaşırttı.
Yüzüme sürdüm ve 10 saniyede kurudu. Yüzüme oturdu. Ancak bir gözenek kapatma olayı gerçekleştirmedi.
Benim ilk makyaj bazı denememdi. Kıyaslama yapamıyorum ancak böyle bir ürünün hayatımda aman aman olması gerektiğini de düşünmüyorum. Zira 15 ml ürün 45 - 50 TL civarında. Ayrıca ürün cilde dost silikon içeriyor. (?)

Vaat ettikleri ise;
  • Kolojen miktarını arttırmak,
  • Cilt tonunu eşitlemek,
  • Fazla yağı emmek,
  • Cildi canlandırmak,
  • Kusursuz mat bitiş
Smash Box Makyaj Bazı
Ürünü 3 kez kullandım, şuan için pek memnun kalmadım. Rimmel London Lasting Finish fondöteninin altına uygulama yaptım. Gözenekler hala oradaydı :) 


Sevgiler... :)


SmashBox Photo Finish Foundation Primer Yorumları, SmashBox Photo Finish Foundation Primer Kullanan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder