29 Ocak 2016 Cuma

FLORMAR CORRECTOR PALET - Flormar Camouflage Concealer Palette - Camouflage Palette Concealer

Selamlar!

Bu yazımda sizlere Flormar Corrector Palet' inden bahsedeceğim. Öncelikle fiyatı 14,90 TL. Flormar indiriminde bu fiyata inmiş, normal fiyatı ise 27,90.


FLORMAR CORRECTOR PALET - Flormar Camouflage Concealer Palette - Camouflage Palette Concealer


Açıkçası son bir yıla kadar bir corrector olsun veya bir concealer olsun kullanma ihtiyacı duymadım. Göz altı problemim yok. Ancak yüzümde sivilce izleri var. Bu izleri kapatmak için böyle kullanışlı, uygun fiyatlı sözün özü hem cebe hem göze hitap eden bir ürün arıyordum. Flormar mağazasına gittiğimde ilk işim hangi ürünlerin indirime girmiş olduğuna bakmak oldu ve bu corrector paletine gözüm takıldı. Biraz bilgi aldıktan sonra deneyebileceğimi düşündüm ve aldım.

Nasıl?

Ürün kremsi. Beyaz rengin aydınlatıcı görevi var; göz pınarlarınıza sürebilirsiniz , bej ten rengi olan concealer olarak kullanılabilir, pembe yeşil görünümlü göz altları için. Yeşil kırmızı rengi nötrlüyor. Lila ise ciltteki sarılıkların üstesinden gelmek için palete dahil edilmiş.
Ben beyaz, ten rengi / bej ve yeşili kullandım. Beyaz göz pınarları için çok uygun, göz kapağıma da biraz taşırdım sürdüğümde ancak göz kapağım çizgi çizgi oldu. O yüzden şimdilik sadece göz pınarı çevresi için kullanacağım.
Ben bu paleti sadece yeşil renk için aldım ve iyi ki almışım. Benim için en önemli olan corrector oydu. İçinde olan fırça ile kırmızı bölgelere sürdükten sonra üzerine bb krem, fondöten vs ile geçtiğimde gerçekten lekeler azaldı.
Ten rengini de yeşil corrector, bb krem/fondötenden sonra üzerine tam olarak kapanması için çok az sürdüm ve benim için iyi bir kapatıcılık sağladı. Ancak %100 kapatıcılık yok. 

Sonuç

Fiyatına göre gayet başarılı bir ürün. Ayrıca pratik bir kullanımı var.

Sevgiler :)


FLORMAR CORRECTOR PALET - Flormar Camouflage Concealer Palette - Camouflage Palette Concealer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder