27 Ocak 2016 Çarşamba

Note 27 Mulberry - Note 35 Maroon - Note 11 Rose Shell

MERHABA! 

Kış aylarının en soğuk dönemlerini yaşıyoruz. Havalar inanılmaz soğuk, daha da soğuyacak gibi gözüküyor ama neyse ki bugün İzmir'de güneş kendini biraz olsun gösterdi. Bu yazımda Note Cosmetics' in ojelerinden bahsetmek istiyorum.
Geçen sene Mystic Purple' ı almam ile Note ile tanıştım. Açıkçası ilk aldığım günden beri benim kurtarıcı ojelerimden biri oldu. Sürdükten sonra hemen kuruması ve tek kat sürdüğümde yeterli olduğu için çok sevdim bu markanın ojelerini. Geçen gün Rossmann' a gittiğimde 3 al 2 öde kampanyasının olduğunu görünce beğendiğim renkleri seçtim ve bu başarılı ojeleri hemen aldım.



Renkler kışa uygun aynı zamanda yazında gider her şekilde :) Benim bu markanın ojelerinden deneyimim çok olumlu, 3 tanesini 6 TL' ye almak gerçekten uygun. Ayrıca tırnaklarda sarartma yapmıyor, kolay çıkıyor, tek kat yeterli (eğer acil çıkacaksanız tabi, zira 2 kat süper duruyor), fiyat uygun. Daha n'olsun? Sürüldükten sonra da parlaklığı iyi ve bir günde asla tırnaktan çıkmıyor. Gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum.

Herkese mutlu günler diler, okuduğunuz için teşekkür ederim! :)
Sevgiler...


Note 27 Mulberry - Note 35 Maroon  - Note 11 Rose Shell - Note Oje Kullanan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder