5 Şubat 2016 Cuma

Aliexpress Alışveriş Yorumları

Herkese merhaba!

Bu yazımda sizlere son zamanlarda oldukça popüler olan Aliexpress sitesinden  yaptığım alışveriş ile ilgili olan deneyimlerimi paylaşmak istiyorum :)
İlk olarak bu siteyi duyduğumda tam olarak ne satıldığını bile anlamadım hatta kesinlikle güvenilmez ve sitede bulunan ürünlerin aslında olmadığını hepsi bir kandırmaca, bu kadar ucuz olur mu yaaa?!! falan diye kendi kendime bir çok komplo teorisi ürettiğim doğrudur.

Hemen internetten araştırmaya koyuldum. Site ingilizce, ürünler daha çok Çin tabanlı, Sinagapur gibi başka Asya ülkelerinden de satıcıların olduğu bir site.

Site sistemi ise;

1. Ürün seçme; burada dikkat edilecek durum bir ürün 3 ayrı satıcıdan satılabiliyor. Yapmanız gereken hem en ucuzunu bulmak hem de satıcının başarı seviyesini ve satın alan kişilerin yorumlarını yani geri dönüşleri incelemek.
2. Ödeme; ben bunu kredi kartımdan sanal karta limit yükleyerek yapıyorum. Paypal ile de ödeme yapabilirsiniz kredi kartınızla da.
3. Bekleme süreci; ödemeyi yaptınız bundan sonra site satıcıya belli bir zaman kısıtlaması koyuyor. Örneğin satıcı ürünü elinize ulaştırmak için 60 güne sahip. Ödemeyi yapıp, ürün elinize gelmediyse şikayette bulunabilirsiniz.
4. Ürün onaylama; ödeme yaptıktan sonra sipariş bölümünüzde ürün onaylama butonu bulunuyor. Bu butona ürün elinize ulaşmadan asla tıklamamanız gerekiyor. Yoksa ödemeniz satıcıya aktarılır. (ilk ödemede paranız sitenin havuz hesabına gidiyor)
5. Ürün takibini hem Aliexpress sitesinden hem de Ptt Kargo'nun uluslararası gönderi bölümünden yapabilirsiniz.

Mantık Gittigidiyor ile aynı çalışıyor. Teknolojik ürünlerden giyime çeşitli bir ürün yelpazesi var. Ben geçen sene bir çanta aldım ve 2 ay gibi bir sürede ulaştı. Ürün Ptt Kargo ile geldi.

Benim Aliexpress alışverişim olumlu sonuçlandı ve aldığım çanta da fiyatına göre çok çok iyiydi. (30TL)

Şimdi Real Techniques markasının 2015te çıkardığı Bold Metals Collection' ının birebir aynısını sipariş ettim. 7 parça fırça 30 Tl tuttu. Onlar geldiğinde de yorumlarıma sizlerle paylaşağım.


Site; http://tr.aliexpress.com/


Aldığım çanta ise böyle ve bir senedir beğenerek severek rahatça kullanıyorum :)


Aliexpress alışverişi
Aliexpress alışverişi
Aliexpress alışverişi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder