6 Şubat 2016 Cumartesi

NYX MOCHA ALLIK - NYX MOCHA POWDER BLUSH

Herkese merhaba!

Sizlere çok severek kullandığım Nyx markasının tatlı mı talı şirin mi şirin bu güzel allıklarından bahsedeceğim bu yazımda arkadaşlar. :)
NYX aşkı başkadır...

Ben bu markayı inanılmaz seviyorum. Ürünler hem çok kaliteli hem de fiyatları performanslarına göre MUHTEŞEM.

love you NYX...

NYX MOCHA ALLIK

NYX MOCHA ALLIK
Bende bulunan rengi bu veeee inanılmaz güzel veeee günlük kullanıma çok uygun. Fırçanızla hafifçe aldığınızda yanaklarınıza sürdüğünüzde çok doğal ve sağlıklı bir görünüme kavuşuyor yüzünüz :)


NYX MOCHA ALLIK

Fazla söze gerek yok sanırım ve ben bu allığı geçen yaz Amerika'ya gittiğimde 6 dolar gibi bir fiyata aldım. Nyx Morhipo sitesinde ve Boyner mağazalarında bulunuyor. Veee muhteşem bir haber olan Nyx mağazalarının Türkiye' de açılacağını duydum ancak doğru mudur şuan için bilmiyorum.

Herkese güzel günler dilerim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder