24 Şubat 2016 Çarşamba

Betty Boop Kalem Ruj - Betty Boop Nude Kalem Ruj 09 INFINITY

Merhaba! 

Bugün sizlere fiyat/performans olarak çok başarılı bulduğum bir kalem rujdan bahsetmek istiyorum.
Ürün bu;


BETTY BOOP KALEM RUJ


Rengi nude tonlarda. Yapısı lip gloos havasında, hafif yapışkan, parlak ve kalıcılığı üründen beklenmeyecek kadar güzel :) Haaa bir de kalemtraşa gerek kalmadan açılıyor!
''swatch'' ı yani renk örneği ise şu şekilde;

BETTY BOOP KALEM RUJ 09 SWATCH


Renk vermesi çok fazla değil ancak durum şu ki çok kolay bir şekilde gün içinde tazeleyebilirsiniz. Ürün Gratis'lerde 9 TL civarında satılıyor ayrıca pembe, kırmızı vs. renkleri de mevcut. Ama ben nude ruj takıntılı olduğumdan farklı ve uygun fiyatlı olduğunu gördüğüm için kaçırmak istemedim ve aldım.

Keyifli günler dilerim :)

Beni Youtube' da takip etmeyi unutmayın!

https://www.youtube.com/watch?v=Po-fAuLPYSI

Betty Boop Kalem Ruj - Betty Boop Nude Kalem Ruj 09 INFINITY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder