27 Şubat 2016 Cumartesi

Rimmel Lasting Finish Fondöten - 25HR 100 IVORY

Herkese kocaman bir MERHABA!!!

Bugün sizlere Rimmel London Lasting Finish Fondöten ile ilgili olan deneyimlerimden bahsedeceğim. Bunları maddeleştirmek istiyorum. Öncelikle;



  • Kapatıcılık

Sıradan bir BB veya CC kreme göre güzel ancak bir maske etkisi yok. Tüm kusurları kapatmıyor. Yani %100 kapatıcılık yok. Tamamen bir kapatıcılığa ulaşmak için ek ürünler kullanmanız gerek eğer sorunlu bir cilde sahipseniz. Corrector paletleri cilt kusurlarınız için size yardımcı olacaktır.

  • Fiyat

17 - 20 TL arası indirim dönemlerine göre değişmekte.

  • Mat mı saten bitişli mi ?
 Benim için mata yakın bir bitişe sahip. Işıl ışıl parlama vermiyor cilde.

  • Yapısı
Açıkçası ürün yapış yapış bir his veriyor ve ciltten temizlemesi biraz zor nedense ciltten zor çıkıyor.

Benim için bu ürün asla hayatımın fondöteni olamaz ancak şimdilik ara sıra kullanacağım gibi gözüküyor zira daha ürün yeni sayılır. Günlük olarak bu kadar zor temizlenen bir ürün tercih etmem. :)

Rimmel Lasting Finish Fondöten - 25HR 100 IVORY
Yine de fiyatına göre fena sayılmayan bir fondöten ama akneli ve sorunlu ciltler için bana göre uygun değil.

Okuduğunuz için çoooook teşekkür ederim, umarım faydalı olmuştur.
Youtube kanalıma göz atmayı ve abone olmayı unutmayın!
Kanalım;

CC: Kanalımda Akneli ciltler için makyaj videomda bu fondöteni kullandım. :)







rimmel lasting finish fondöten, rimmel, rimmel fondöten, akneli cilt makyajı, watsons, fondöten öneri, uygun fiyatlı fondöten, sivilce izleri nasıl kapatılır, corrector paleti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder