23 Ocak 2016 Cumartesi

Tonikler - Temizleme Suyu

Bonjour à tous! 

Herkese merhaba arkadaşlar :)
Bu yazımda sizlere 2015 yılında bitirdiğim 2 si tonik ve 1 tanesi temizleme suyu olan üç üründen bahsedeceğim.
İlk olarak Synergen Akneli ve sivilceli ciltler için olan yağsız formüllü temizleme toniğinden başlayayım. Rossmann' dan aldım, fiyatı 9 TL civarıydı. Yapısı sert ve kokusu alkollü gibi kokuyor ancak çok ağır bir koku değil. Bir daha alır mıyım bilmiyorum. Şuan için düşünmüyorum. Hafif yapılı ancak, kuru ciltler için uygun değil. Kızarıklık oluşturabilir.

Evet ikinci tonik L'oréal Cilt Düzgünleştiri Kadifemsi Toniği. Bu ürünü ilk aldığımda memnun kalmadım. Yapısı çok yağlı olduğu için cildime çok uygun olmadığını düşündüm ve kullanmaya ara verdim. Daha sonra sonbahar aylarında bitirmek için tekrar kullanmaya başladım ve sonuç beni mutlu etti. Çünkü cildimi canlandırdı ve sağlıklı bir görünüm verdi. Yapısı yumuşacık ve kokusu çok güzel. Sonbahar ve kış ayları için bence nemlendirme acısından çooook uygun bir ürün. Ancak göz çevreme uyguladığımda yanma yaptı zaten göz çevresi çok hassas bir bölge olduğu için kesinlikle tavsiye etmiyorum. İrritasyona sebep olabilir.
Üçünçüsü ise Garnier Saf & Temiz Makyaj Temizleme Suyu. Bu ürün fena değil aman aman bir temizleme sağlamıyor ama makyajın kabasını alan ürünlerden. Bana göre illa olması gereken bir ürün değil. Herhangi bir kızarıklık veya kötü bir etki yapmadı. Ferahlatıcı etkisi var.

Evet arkadaşlar benim yorumlarım böyle. Siz ne düşünüyorsunuz? Aranızda bu ürünlerden kullanan varsa yorum yazabilir :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Sevgiler... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder