23 Ocak 2016 Cumartesi

L'oréal Skin Perfection - Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici

M E R H A B A! 

Bu yazımda sizlere L'oréal'in cilt kusursuzlaştırıcı serisinden günlük nemlendiricisinden bahsedeceğim. 2014 yılında ve 2015 yılında her zaman elimin altında olan bu krem çok yumuşak bir dokuya sahip aynı zamanda muhteşem bir kokusu var. Bu krem üçüncü satın alışımdı. Herhangi bir problem yaşamadım. Cilt yapım karma - yağlıya dönük, zaman zaman sivilcelenebiliyor ve sivilce izlerine de sahip. 

L'oréal Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici

Bu kremi neden aldım?

İlk çıktığında bangır bangır tanıtımı yapılan bu ürünü es geçmek neredeyse imkansızdı ve vaat ettikleri hepimizin gönülden isteği sonuçlar.

Peki bunlar nelerdi?

  • Cildi kusursuz görünüme kavuşturmak.
  • Cilt kalitesini arttırmak.
  • Gözenekleri sıkılaştırmak.
  • Ton farklılıklarını yok etmek.
  • İpeksi cilt dokusu yaratmak.
  • 24 saat nemlendirme.
Wooow! Hepsi kulağa çok hoş geliyor. Ben hangilerini elde ettim?
  • Güzel bir nemlendirme hissi.
  • Işıltılı bir cilt.
  • Yorgunluk hissini azaltma. 
  • Cilt rahatlaması.
Yani ton farklılıklarını ve gözenek sıkılaşma hissini yaşamadım ve açıkçası kendi gözümle fark edebildiğim bir mükemmeliyet hissi de yaşamadım. 

Sitesini ziyaret etmek isterseniz;

http://skinperfection.lorealparis.com.tr/

Yine alır mıyım?

Olabilir ama şuan için hayır çünkü uzun süredir kullandığım bir kremdi. Herhangi olumsuz bir deneyim yaşamadım. Günlük uygun fiyatlı nemlendiriciler arasına girebilir bana göre.
Ama biraz daha doğal içerikli nemlendiriciler ile yoluma devam edeceğim gibi gözüküyor.

Sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder