17 Ocak 2016 Pazar

Pastel Day Long Lip Color Kissproof - 18 numara

Herkese merhaba!

Yağmurlu bir İzmir günündeyiz. Kış kendini iyice hissettiriyor. Ben de bugün için canlı bir renge sahip Pastelin mat kırmızı rujunu seçiyorum incelemek için :)

Evet hadi başlayalım!




Lip Gloss formunda bir mat ruj, uygulaması çok rahat. Dudak kalemi olmadan rahatça kullanılabiliyor. Rengi dıştan bakıldığında kırmızı rengi verecek gibi durmuyor ancak sürdükten sonra mat kırmızı ruja dönüşüyor. Mat kırmızı rujları sevenler için ideal bir seçim. Fiyat/Performans olarak çok başarılı. Numarası 18. Gratis ve Watsonslarda rahatça bulunabilir.

Duruşu ise şöyle;





Evet arkadaşlar duruşu böyle. Ben dudağımın orta bölümüne The Balm paletinde bulunan Metal-ica farından sürdüm biraz daha dolgun bir görünüm oluştu. Ve bu fotoğrafları youtube kanalım için çektiğim videomdan aldım. Kanalıma ulaşmak için;

https://youtu.be/ri8inMLRinA


Okuduğunuz için çok teşekkürler :)


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder