14 Ocak 2016 Perşembe

EOS AŞKINA!

Merhabalar!

Lip balm dünyasını kasıp kavuran, lip balm dendiğinde akla ilk gelenlerden olan Eos lip balmlardan elimde olanlar ilgili bir yazı oluşturmak istedim. Naçizane yorumlar yapacağım bu küçük renkli ve mutluluk saçan lip balmlar ile ilgili yazıyı keyifle okumanızı dilerim :)


EOS EOS EOS!!!! :)


Sağdan sola olarak ilki Lemon Drop gerçek bir limon kokusuna sahip aynı zamanda güneş korumasına sahip. Güneşli günler için ideal :)
İkincisi ise Pomegranate Raspberry benim en sık kullandığım, sanırım ilk onu aldığım için.
Üçüncüsü HoneySuckle HoneyDew ben bunda elma kokusu ve tadı alıyorum.
Dördüncü olan Vanilla Mint, vanilyadan daha çok nane aroması hakim. Dolgunlaştırıcı bir etkisi var gibi hissediyorsunuz ilk sürüşte ama bu tamamen benim fikrim ürünün böyle bir iddiası yok :)
Sonuncu Blackberry Nectar, evet sadece rengi için aldım ve böğürtleni çok sevmeme rağmen bu lip balmda öyle keskin bir böğürtlen aroması ve kokusu yok. Daha büyük umutlar ile almıştım ama malesef umduğumu bulamadım :) Kötü mü hayır ancak ''wooww'' da değil. :)



Gelelim yorumlarıma :)
Herkes nemlendirme konusunda çok güçlü olduklarını söylüyor. İnanılmaz bir nemlendirme özelliği yok ancak kötü de sayılmazlar. Ben ilk kullanım deneyimimi geçen yaz Los Angeles' ta olduğum süre zarfında gerçekleştirdim. Sıcaklık ; sabah 12den sonra kavurucu bir sıcak ve akşam 9 dan sonra bildiğiniz soğuk bir havada en çok sürdüğüm pembe olanıydı. Beni çok iyi idare etti ancak sürekli tazeledim. Dudaklarım çok kuruduğu anlarda onarma görevini başarı ile gerçekleştirdi. Yapısı yağlı değil, sürdüğünüzde aman aman bir parlaklık yok. Renkleri ise yok gibi zaten beyaz bir yapıya sahipler. Ayrıca hafif şekerli bir tat bırakıyorlar.

Bu ürünlere nasıl ulaştım? Fiyatlar gerçekten pahalı mı?

Eos şuan için Drug Store ürünlerinin satıldığı kolaylıkla ulaşabildiğimiz Gratis veya Watsons' ta yok!
Nedenini anlamadığım bir şekilde Eos Türkiye'de pahalı. Ben Los Angeles' ta çok yaygın olan ve fiyat aralığı da çok uygun bir süpermarket olan Walmart ve Target' tan bu lip balmları 2 - 3 dolar arası fiyatlara aldım ve reyonlara ilk gittiğimde çok fazla şaşırdım doğal olarak zira Türkiye' de 30 TL civarı fiyatlar veriliyor. Tamam marka adı olarak çok bilinen bir marka ancak bu kadar pahalı olmasına çok gerek olduğunu düşünmüyorum arkadaşlar. Bu güzel, renkli, tatlı şeylere daha rahat ulaşmak varken! :)

Dekor olarak bile çok hoş duruyor, açıkcası diğer lip balmlar bitmeden bunları şuan için çok kullanmıyorum. Öyle durabilirler sadece :)



Bu arada birçok marka da Eos' tan ilham alarak çok benzer tasarımda ürünler çıkardılar Flormar ve Balmi gibi daha da vardır diye düşünüyorum. Ama yine de Eos candır diyorum. Seviyorum kendilerini :)

Ayrıca sitesini incelemek isterseniz;

http://evolutionofsmooth.com/

Sizlere de okuduğunuz için çok ama çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler..... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder