23 Aralık 2015 Çarşamba

Derinmor Alışverişim

Herkese merhaba! :)


5 yıldır online alışveriş sitelerini kullanan ve herkes gibi olumlu ve olumsuz deneyimleri olan biriyim. Sizlere daha önce hiç ismini duymadığım yeni keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum.

İsmi http: //www.derinmor.com. Aradığım ürünleri buldum, sepete attım, hoşgeldin indirimi ve yılbaşına özel indirimi ile toplamda %30 luk bir indirim sahibi oldum :)

Magic form'un kendi sitesinde bir tanesi 75 tl olan bir ürünü indirimler sayesinde 2 tanesini 115 tl civarı bir fiyata aldım. Bence çok çok uygun. Bunun yanı sıra siparişimi 18 Aralık günü verdim ve 23 Aralık'ta bana Aras Kargo ile ulaştı.

Sözün özü güvenilir bir site ancak bana olumsuz gelen tek yanı paketleme çok dikkatli yapılmamıştı.
Bunun dışında herşey çok güzel, doğru beden ve doğru ürünler.

Site, google' da reklamını çok yapmıyor ve yine site ile ilgili pek fazla yorum bulamadım internet üzerinde ancak size gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.

Herkese iyi alışverişler! Mutlu yıllar :)))

Yeni yıl hepimize şans ve iyilik getirsin !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder